Articolul 30 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova. Măsurarea cotelor de audienţă

(1) Măsurarea cotelor de audienţă şi a cotelor de piaţă se realizează de către instituţii specializate selectate prin concurs deschis, în conformitate cu standardele şi uzanţele internaţionale.

(2) Concursul stipulat la alin.(1) este desfăşurat la iniţiativa Consiliului Audiovizualului o dată la 5 ani.

(3) Concursul respectiv este organizat în baza unui regulament ad-hoc elaborat şi aprobat de către Consiliul Audiovizualului, care asigură un proces de achiziţii deschis şi transparent, în conformitate cu standardele şi uzanţele internaţionale din domeniu.

(4) Contractele de achiziţii de servicii cu instituţiile specializate selectate obligă instituţiile specializate să furnizeze trimestrial Consiliului Audiovizualului rezultatele măsurărilor efectuate conform prezentului articol.

Art 30 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 08.11.2018, versiune în vigoare din 04.11.2021

Codul este valabil. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului