Articolul 41 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova. Bugetul furnizorului public naţional de servicii media

(1) Bugetul furnizorului public naţional de servicii media se constituie din subvenţii de la bugetul de stat şi din venituri proprii.

(2) Subvenţiile de la bugetul de stat se stabilesc anual, prin legea bugetului de stat, şi reprezintă volumul subvenţiilor de la bugetul de stat pentru anul precedent, indexat cu indicele preţurilor de consum din ultimul an bugetar executat deplin.

(3) Veniturile proprii ale furnizorului public naţional de servicii media provin, după caz, din:

a) sume încasate din comunicările comerciale audiovizuale difuzate în cadrul evenimentelor de importanţă majoră;

b) sume încasate din realizarea obiectului de activitate, inclusiv venituri provenite din vînzarea programelor audiovizuale sau a drepturilor de autor din coproducţii;

c) donaţii şi sponsorizări;

d) alte surse legale.

(4) Raportul privind executarea bugetului furnizorului public naţional de servicii media este prezentat anual de către directorul general şi avizat de către Comitetul managerial şi Consiliul de supraveghere și dezvoltare, precum şi este făcut public pe pagina web oficială a furnizorului.

(5) Raportul privind executarea bugetului furnizorului public naţional de servicii media este depus împreună cu raportul anual de activitate la Parlament de către directorul general.

(6) Activitatea financiară a furnizorului public naţional de servicii media este verificată de către Curtea de Conturi, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

(7) Utilizarea fondurilor furnizorului public naţional de servicii media este supusă controlului organelor abilitate prin lege, potrivit provenienţei fondurilor respective.

Art 41 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 08.11.2018, versiune în vigoare din 04.11.2021

Codul este valabil. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului