Articolul 62 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova. Dreptul de a difuza comunicări comerciale audiovizuale

(1) Furnizorii de servicii media au dreptul de a difuza comunicări comerciale audiovizuale în schimbul unei plăţi ori retribuţii similare sau în scopul autopromovării, în conformitate cu prezentul cod, cu Legea nr.1227/1997 cu privire la publicitate şi cu Regulamentul privind conţinuturile audiovizuale.

(2) Furnizorii de servicii media sînt în drept să difuzeze următoarele forme de comunicări comerciale audiovizuale:

a) sponsorizare;

b) publicitate;

c) teleshopping;

d) plasare de produse;

e) autopromovare;

f) publicitate interactivă;

g) publicitate prin ecran partajat;

h) publicitate virtuală;

i) sponsorizare virtuală;

j) alte forme de comunicări comerciale audiovizuale.

Art 62 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 08.11.2018, versiune în vigoare din 04.11.2021

Codul este valabil. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului