Articolul 66 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova. Publicitatea şi teleshoppingul

(1) Publicitatea şi teleshoppingul trebuie să fie clar identificabile şi separate de conţinutul editorial şi de alte părţi ale serviciului media audiovizual prin mijloace optice, acustice şi/sau spaţiale.

(2) Publicitatea şi teleshoppingul pot fi inserate în programele audiovizuale doar în cazul în care nu este afectată integritatea acestora, luîndu-se în considerare pauzele din cadrul programelor respective, durata şi natura acestora şi fără a fi afectate drepturile de autor şi drepturile conexe.

(3) Difuzarea filmelor concepute pentru televiziune (cu excepţia serialelor, foiletoanelor şi a documentarelor), a operelor cinematografice şi a programelor audiovizuale de ştiri poate fi întreruptă de publicitate şi/sau de teleshopping o singură dată la un interval de cel puţin 30 de minute. Difuzarea programelor audiovizuale pentru copii poate fi întreruptă de publicitate şi/sau de teleshopping o singură dată la un interval de cel puţin 30 de minute, cu condiţia că durata programată a programului respectiv depăşeşte 30 de minute. Nu este permisă inserarea publicităţii sau a teleshoppingului în programele audiovizuale cu caracter religios.

(4) Furnizorii publici de servicii media nu au dreptul de a difuza teleshopping.

(5) Furnizorii publici de servicii media pot difuza publicitate doar în cadrul programelor audiovizuale ce reflectă evenimente de interes major.

(6) Prevederile prezentului articol nu se aplică serviciilor media audiovizuale dedicate exclusiv publicităţii şi teleshoppingului.

(7) Distribuitorii de servicii media nu au dreptul să plaseze publicitate sau teleshoping în serviciile media audiovizuale retransmise și vor exclude publicitatea și teleshopingul din serviciile media audiovizuale străine retransmise.

Art 66 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 08.11.2018, versiune în vigoare din 04.11.2021

Codul este valabil. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului