Articolul 67 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova. Spoturile publicitare şi spoturile de teleshopping

(1) Proporţia de spoturi publicitare şi de spoturi de teleshopping într-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute ca durată cumulată.

(2) Prevederile alin.(1) nu se aplică:

a) mesajelor de autopromovare;

b) mesajelor de sponsorizare;

c) plasării de produse;

d) mesajelor de interes general şi celor umanitare, difuzate cu titlu gratuit;

e) mesajelor de interes public, difuzate cu titlu gratuit;

f) publicităţii electorale, difuzată cu titlu gratuit.

(3) Spoturile publicitare şi spoturile de teleshopping sînt separate de cele prevăzute la alin.(2) prin mijloace optice, acustice şi/sau spaţiale.

(4) Spoturile izolate de publicitate sînt permise doar în cadrul transmisiunilor sportive şi, cu titlu de excepţie, în cadrul altor programe audiovizuale cu transmisiune în direct.

(5) Prevederile prezentului articol nu se aplică serviciilor media audiovizuale dedicate exclusiv publicităţii şi teleshoppingului.

Art 67 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 08.11.2018, versiune în vigoare din 04.11.2021

Codul este valabil. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului