Articolul 68 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova. Programele de teleshopping

(1) Programul de teleshopping este separat de alte programe audiovizuale prin mijloace optice, acustice şi/sau spaţiale.

(2) Fereastra de difuzare dedicată programelor de teleshopping trebuie să aibă o durată neîntreruptă de cel puţin 15 minute, numărul maxim al ferestrelor de difuzare dedicate programelor de teleshopping fiind 8 pe zi. Durata totală a ferestrelor de difuzare dedicate programelor de teleshopping nu trebuie să depăşească 3 ore pe zi.

(3) În cadrul programelor de teleshopping nu pot fi difuzate spoturi publicitare.

(4) Prevederile alin.(1) şi (2) nu se aplică serviciilor media audiovizuale dedicate exclusiv teleshoppingului.

Art 68 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 08.11.2018, versiune în vigoare din 04.11.2021

Codul este valabil. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului