Articolul 4 din Legea Cu privire la bonurile patrimoniale în Republica Moldova. Evidenţa cetăţenilor care au dreptul să primească bon patrimonial

(1) Unităţile, indiferent de modul de gospodărire şi de forma de proprietate, depun la agenţiile teritoriale ale Ministerul Privatizării şi Administrării Proprietăţii de Stat listele cetăţenilor care lucrează în cadrul lor ca principal loc de muncă; organele locale de asistenţă socială depun listele cetăţenilor care se află la evidenţă în aceste organe şi care nu lucrează: persoanele pensionate pentru limită de vîrstă, pensionarii care au o vechime incompletă în muncă, persoanele care primesc pensie în cazul pierderii întreţinătorului, invalizii de toate gradele, persoanele care primesc pensii sociale; organele de autoadministrare locală depun listele cetăţenilor care locuiesc pe teritoriul lor şi care nu au fost incluşi în listele de la unităţi şi de la organele locale de asistenţă socială; secţiile învăţămîntului public depun listele copiilor orfani care nu au tutori şi curatori. (2) Listele de copii sunt întocmite de unitatea principalului loc de muncă al mamei sau la locul ei de trai (dacă nu lucrează), iar în cazul în care copilul nu are mamă, la principalul loc de muncă al tatălui, tutorelui sau curatorului sau la locul lor de trai (dacă nu lucrează), în baza certificatului de naştere al copilului. (3) Listele prezentate conţin următoarele date: numărul listei; denumirea deplină a unităţii, sediul ei; numărul curent; numele de familie, prenumele, patronimicul deplin în limba romînă şi în limba rusă; codul cetăţeanului; data, luna şi anul naşterii; numărul carnetului de muncă; vechimea totală în muncă (ani împliniţi) prestată în Republica Moldova, calculată în conformitate cu alineatul (3) al articolului 3; vechimea în muncă, prestată peste hotare; semnătura titularului carnetului de muncă; numărul bonului patrimonial eliberat; valoarea bonului patrimonial; semnătura persoanei care primeşte bonul patrimonial; semnătura conducătorului unităţii, a contabilului - şef şi a şefului (inspectorului) serviciului cadre, autentificate cu ştampilă; numărul de înregistrare şi data prezentării lor. (4) Listele se întocmesc conform situaţiei de la1 septembrie1992 în trei exemplare: unul rămăne în unitate, două se depun la agenţia teritorială respectivă a Ministerul Privatizării şi Administrării Proprietăţii de Stat. Listele se verifică definitiv cu două luni înainte de a se începe eliberarea bonurilor patrimoniale. (5) Ministerul Privatizării şi Administrării Proprietăţii de Stat asigură prelucrarea automatizată a listelor de cetăţeni, crearea bazei de date a subiecţilor privatizării.

Art 4 Legea Cu privire la bonurile patrimoniale în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №1345 din 17.04.1993

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021