Articolul 6-4 din Legea Cu privire la geodezie, cartografie şi geoinformatică în Republica Moldova. Condițiile de activitate a Comisiei de certificare

(1) Comisia de certificare este formată din 7 membri, specialiști în domeniul geodeziei, cartografiei, prospecțiunilor topografice și geoinformaticii, dintre care:

a) trei reprezentanți din cadrul Agenției Relații Funciare și Cadastru;

b) un reprezentant din cadrul Agenției pentru Supraveghere Tehnică;

c) doi reprezentanți ai mediului academic;

d) un reprezentant al societății civile.

(2) Președintele și secretarul Comisiei de certificare se numesc din rândul specialiștilor Agenției Relații Funciare și Cadastru.

(3) Comisia de certificare se instituie prin ordinul directorului general al Agenției Relații Funciare și Cadastru.

(4) Organizarea și desfășurarea activității Comisiei de certificare, precum și procedura de certificare a specialiștilor în domeniul geodeziei, cartografiei, prospecțiunilor topografice și geoinformaticii se reglementează prin regulament aprobat de către Guvern.

(5) Comisia de certificare examinează documentele indicate la art. 6-3 alin. (1-1) în termen de 15 zile lucrătoare de la data prezentării acestora de către solicitant.

(6) Decizia privind respingerea cererii pentru obținerea certificatului topogeodezic și cartografic se aduce la cunoștință solicitantului în formă scrisă, cu indicarea temeiului respingerii, în termen de 15 zile lucrătoare de la data prezentării documentelor menționate la art. 6-3 alin. (1-1).

(7) Decizia Comisiei de certificare se adoptă cu votul a două treimi din numărul membrilor comisiei.

(8) Decizia Comisiei de certificare poate fi atacată în instanța de judecată competentă.

Art 6-4 Legea Cu privire la geodezie, cartografie şi geoinformatică în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №778 din 27.12.2001

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului