Administraţia parcului are următoarele atribuţii:
a) - abrogată;
b) administrează parcul în conformitate cu prevederile prezentei legi şi ale altor acte normative în vigoare;
c) creează, ține și actualizează Registrul de evidenţă a rezidenţilor parcului, precum şi pagina web oficială a parcului;
d) asigură accesul în regim online la Registrul de evidenţă a rezidenţilor parcului;
e) participă la evaluarea activităţii parcului, după caz;
f) contribuie la atragerea investitorilor şi inventatorilor în activitatea parcului;
g) adresează Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării propuneri privind dezvoltarea activităţii parcului;
h) la solicitarea rezidenților parcului, precum și a potențialilor rezidenți, le oferă servicii de consultanță pe bază de contract;
i) întocmește şi prezintă Consiliului parcului rapoarte semestriale şi anuale privind activitatea parcului şi a rezidenţilor acestuia. Rapoartele se publică pe pagina web oficială a parcului, iar datele conținute în aceste rapoarte – pe portalul guvernamental unic de date deschise;
j) în caz de necesitate, reprezintă parcul în relaţiile cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale şi colaborează cu acestea;
k) elaborează proiecte de dezvoltare a parcului;
l) implementează proiecte/programe privind dezvoltarea industriei tehnologiei informației și a ecosistemului pentru inovare digitală.
Art 13 Legea Cu privire la parcurile pentru tehnologia informaţiei în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №77 din 21.04.2016
Structura actului