Articolul 13 din Legea Cu privire la parcurile pentru tehnologia informaţiei în Republica Moldova. Atribuţiile Administraţiei parcului

Administraţia parcului are următoarele atribuţii: 

a) - abrogată;

b) administrează parcul în conformitate cu prevederile prezentei legi şi ale altor acte normative în vigoare;

c) creează, ține și actualizează Registrul de evidenţă a rezidenţilor parcului, precum şi pagina web oficială a parcului; 

d) asigură accesul în regim online la Registrul de evidenţă a rezidenţilor parcului;

e) participă la evaluarea activităţii parcului, după caz;

f) contribuie la atragerea investitorilor şi inventatorilor în activitatea parcului;

g) adresează Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării propuneri privind dezvoltarea activităţii parcului;

h) la solicitarea rezidenților parcului, precum și a potențialilor rezidenți, le oferă servicii de consultanță pe bază de contract;

i) întocmește şi prezintă Consiliului parcului rapoarte semestriale şi anuale privind activitatea parcului şi a rezidenţilor acestuia. Rapoartele se publică pe pagina web oficială a parcului, iar datele conținute în aceste rapoarte – pe portalul guvernamental unic de date deschise;

j) în caz de necesitate, reprezintă parcul în relaţiile cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale şi colaborează cu acestea;

k) elaborează proiecte de dezvoltare a parcului;

l) implementează proiecte/programe privind dezvoltarea industriei tehnologiei informației și a ecosistemului pentru inovare digitală.

Art 13 Legea Cu privire la parcurile pentru tehnologia informaţiei în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №77 din 21.04.2016

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului