(1) Raportul comisiei permanente sesizate în fond însoţit de avizele celorlalte comisii care au dezbătut proiectul de act legislativ sau propunerea legislativă, rezultatele consultării publice, precum şi avizul Direcţiei juridice a Secretariatului Parlamentului se transmit de către Direcţia documentare parlamentară a Secretariatului Parlamentului deputaţilor şi autorilor proiectului de act legislativ sau propunerii legislative.
(2) La şedinţa Biroului permanent, în care se examinează chestiunea privind înscrierea pe ordinea de zi a proiectului de act legislativ, comisia permanentă sesizată în fond prezintă:
a) scopurile, sarcinile şi concepţia proiectului, prognoza efectelor social-economice şi de altă natură ale acestuia, precum şi categoria legii;
b) lista autorilor care au participat la elaborarea proiectului;
c) lista persoanelor sau organizaţiilor care au efectuat expertiza proiectului;
d) fundamentarea economico-financiară a proiectului;
e) avizul comisiei (comisiilor) permanente pe marginea proiectului;
e-1) rezultatele consultării publice a proiectului;
f) avizul Direcţiei juridice a Secretariatului Parlamentului;
g) lista şi/sau, după caz, proiectele de acte legislative sau normative necesare executării actului legislativ care se adoptă.
Art 57 Legea Pentru adoptarea Regulamentului Parlamentului în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №797 din 02.04.1996
Structura actului