Articolul 11 din Legea Privind etichetarea produselor cu impact energetic în Republica Moldova. Vînzarea la distanţă şi alte forme de vînzare

(1) Dacă produsul este oferit spre vînzare, închiriere sau cumpărare în rate prin comandă poştală, prin catalog, prin internet, prin telemarketing sau prin orice alt mijloc, care presupune faptul că eventualul utilizator final nu are posibilitatea de a vedea produsul expus, potenţialilor utilizatori finali li se comunică informaţiile relevante înainte de cumpărarea produsului. În acest scop, cataloagele de produse, paginile web şi alte mijloace de comunicare tipărite sau electronice trebuie să conţină informaţiile specificate pe etichetă şi pe fişa produsului. (2) Instrucţiunile complete referitoare la modul în care eticheta sau fişa ori informaţiile de pe etichetă sau de pe fişă, după caz, sînt expuse sau furnizate utilizatorilor finali la vînzarea prin mijloace de comunicare tipărite sau electronice a produselor ce cad sub incidenţa prezentei legi sînt prevăzute în actul normativ menţionat la art.7 alin.(1).

Art 11 Legea Privind etichetarea produselor cu impact energetic în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №44 din 27.03.2014

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021