Articolul 9 din Legea Privind transparenţa în procesul decizional în Republica Moldova. Anunţul referitor la iniţierea elaborării deciziei

(1) După iniţierea procesului de elaborare a deciziei, autoritatea publică va plasa, în termen de cel mult 15 zile lucrătoare, anunţul respectiv pe pagina web oficială, îl va expedia imediat prin intermediul poştei electronice părţilor interesate, îl va afişa la sediul său într-un spaţiu accesibil publicului şi/sau îl va difuza în mass-media centrală sau locală, după caz.”

(2) Anunţul referitor la iniţierea elaborării deciziei va conţine, în mod obligatoriu:

a) argumentarea necesităţii de a adopta decizia;

b) termenul-limită, locul şi modalitatea în care părţile interesate pot prezenta sau expedia recomandări

c) datele de contact ale persoanelor responsabile de recepţionarea şi examinarea recomandărilor (numele şi prenumele, numărul de telefon, adresa electronică);

(3) Anunţul referitor la iniţierea elaborării deciziei poate fi retras de pe pagina web oficială a autorităţii publice doar după adoptarea deciziei sau retragerea proiectului de decizie din procesul de elaborare.

Art 9 Legea Privind transparenţa în procesul decizional în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №239 din 13.11.2008

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021