Articolul 22 din Legea Privind administraţia publică locală în Republica Moldova. Examinarea problemelor în şedinţa consiliului local

(1) Problemele de pe ordinea de zi a şedinţei consiliului local se examinează de către acesta dacă sînt însoţite de avizul sau raportul comisiei de specialitate a consiliului şi, după caz, de raportul sau avizul primăriei şi/sau al subdiviziunii de resort a serviciului public descentralizat sau a celui desconcentrat, precum şi de sinteza recomandărilor recepţionate în cadrul consultării publice.

(2) Prin derogare de la prevederile alin.(1), problemele înscrise pe ordinea de zi a şedinţei consiliului local, în cazurile prevăzute la art.16 alin.(4), se examinează şi asupra lor se adoptă decizii în lipsa materialelor indicate la alin.(1).

(3) Dezbaterile din şedinţa consiliului local se consemnează într-un proces-verbal.

(4) Procesul-verbal şi documentele examinate în şedinţă se depun într-un dosar special, numerotat, sigilat şi semnat de preşedintele şedinţei şi de secretarul consiliului local.

Art 22 Legea Privind administraţia publică locală în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №436 din 28.12.2006

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului