Articolul 10 din Legea Privind recensământul populației și locuințelor în Republica Moldova. Campania de comunicare și promovare

(1) Scopul, modalitatea de organizare și efectuare a recensământului sunt aduse la cunoștința populației prin intermediul furnizorilor de servicii media, în cadrul unei campanii de comunicare și promovare.

(2) Campania de comunicare și promovare începe cu cel puțin opt săptămâni înainte de data de referință a recensământului și se încheie cu diseminarea rezultatelor finale ale recensământului.

(3) Mesajele de comunicare și promovare a recensământului în mass-media sunt difuzate în calitate de mesaje de interes public.

(4) La solicitarea BNS, mesajele de interes public sunt difuzate în mod gratuit de către:

a) publicațiile periodice publice – în publicațiile periodice tipărite și pe paginile web;

b) agențiile de presă fondate de autoritățile administrației publice – pe paginile web;

c) furnizorii publici de servicii media, naționali și regionali –

în toate serviciile media audiovizuale liniare, la orele de maximă audiență;

d) furnizorii publici de servicii media, naționali și regionali –

în toate serviciile media audiovizuale neliniare.

Art 10 Legea Privind recensământul populației și locuințelor în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №231 din 28.07.2022

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului