(1) Raporturile dintre franchiser şi franchisee se reglementează prin contractul de franchising.
(2) În contract se indică:
a) părţile contractante;
b) denumirea, tipul şi domeniul businessului;
c) cuantumul şi termenele efectuării plăţilor (plata iniţială unică, royalty (plăţi permanente), taxa pentru reclamă);
d) drepturile şi obligaţiile părţilor, inclusiv după expirarea contractului;
e) angajamentul franchiserului de a acorda asistenţă părţii denumite franchisee;
f) responsabilitatea părţilor pentru neexecutarea sau executarea neadecvată a stipulaţiilor din contract;
g) modul de soluţionare a litigiilor;
h) teritoriul pe care va fi folosită marca franchiserului;
i) termenul de valabilitate a contractului şi condiţiile de modificare, prelungire sau reziliere a acestuia;
j) sediul, datele bancare şi semnăturile părţilor;
k) alte clauze convenite de părţi, care nu contravin legislaţiei.
(3) Contractul de franchising intră în vigoare la data semnării lui sau la o altă dată prevăzută în contract.
(4) Contractele de franchising se înregistrează la Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală. Plata pentru înregistrare se efectuează în modul stabilit de Guvern.
Art 9 Legea Cu privire la franchising în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №1335 din 01.10.1997
Structura actului