Articolul 13 din Legea Privind Inspectoratul de Stat al Muncii în Republica Moldova. Rapoartele

(1) Inspectoratul de Stat al Muncii, în termen de 6 luni de la expirarea anului de gestiune, elaborează și publică pe pagina sa web oficială și pe pagina web oficială a Ministerului Muncii și Protecției Sociale raportul anual privind propria activitate.

(2) Raportul anual privind activitatea Inspectoratului de Stat al Muncii se referă la:

a) cadrul normativ privind competenţa Inspectoratului de Stat al Muncii;

b) informaţiile despre personalul Inspectoratului de Stat al Muncii;

c) datele analitice privind angajatorii supuşi controlului şi numărul de salariaţi ai acestora, inclusiv numărul salariaților cu dizabilități;

d) datele analitice ale controalelor efectuate;

e) datele analitice privind încălcările legislaţiei privind raporturile de muncă, securitatea şi sănătatea în muncă depistate şi ale sancţiunilor aplicate;

f) statisticile accidentelor de muncă constatate şi îmbolnăvirilor profesionale;

g) alte aspecte ale activităţii în domeniul raporturilor de muncă, al securităţii şi sănătăţii în muncă.

(3) Inspectoratul de Stat al Muncii, în termen de 3 luni de la data publicării raportului anual privind activitatea sa, va prezenta directorului general al Biroului Internaţional al Muncii o copie de pe acest raport.

Art 13 Legea Privind Inspectoratul de Stat al Muncii în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №140 din 10.05.2001

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului