Articolul 13-1 din Legea Privind administraţia publică centrală de specialitate în Republica Moldova. Secretarul general adjunct al ministerului

(1) Secretarul general adjunct al ministerului este funcționar public de conducere de nivel superior, numit în funcție pe criterii de profesionalism în conformitate cu Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.

(2) Secretarul general adjunct al ministerului asistă ministrul în realizarea activităților privind implementarea cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană și se subordonează secretarului general al ministerului.

(3) Secretarul general adjunct al ministerului exercită următoarele atribuții:

a) asigură coordonarea procesului de elaborare și de monitorizare a implementării cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană;

b) coordonează activitatea subdiviziunilor din subordine ale aparatului central al ministerului în vederea atingerii obiectivelor și realizării sarcinilor stabilite în cadrul implementării cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană;

c) asigură planificarea, monitorizarea, evaluarea și raportarea executării activităților privind implementarea cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană;

d) asigură elaborarea și avizarea proiectelor de acte normative în conformitate cu cerințele de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană, conform domeniilor de competență ale ministerului;

e) exercită și alte atribuții în conformitate cu regulamentul de organizare și funcționare a ministerului ori delegate de către ministru.

(4) Funcția de secretar general adjunct al ministerului poate fi instituită la propunerea ministrului, prin hotărâre de Guvern.

Art 13-1 Legea Privind administraţia publică centrală de specialitate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №98 din 04.05.2012

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului