Articolul 11-1 din Legea Privind evaluarea şi acreditarea în sănătate în Republica Moldova. Eliberarea certificatului de acreditare

(1) Eliberarea certificatului de acreditare se efectuează în temeiul deciziei Consiliului în termen de 15 zile calendaristice de la data adoptării acesteia.

(2) Depistarea de către Consiliu a unor date neveridice în informaţia declarată de solicitant serveşte drept temei pentru refuzul eliberării certificatului solicitat.

(3) Cu cel puţin 45 de zile calendaristice înainte de expirarea termenului de valabilitate a certificatului de acreditare, solicitantul iniţiază o nouă procedură conform prevederilor art. 11 alin. (3). În cazul adresării după expirarea termenului de valabilitate a certificatului de acreditare, pe perioada de autoevaluare/evaluare şi pînă la adoptarea deciziei de către Consiliu, solicitantul îşi sistează activitatea pe propria răspundere.

(4) Dacă solicitantul continuă să desfăşoare genul de activitate indicat în scrisoarea de însoţire a certificatului de acreditare după expirarea termenului de valabilitate a acestuia, se aplică, conform procedurii legale, sancţiunea prevăzută la art. 263 alin. (4) din Codul contravenţional.

(5) În cazul în care deținătorul certificatului de acreditare înființează o nouă filială sau subdiviziune separată, el este obligat să depună la Consiliu o cerere de evaluare a acesteia în termenele prevăzute la art. 11 alin. (2), cu anexarea copiilor de pe actele prevăzute la art. 11 alin. (3). În cazul acreditării, la certificatul eliberat anterior instituţiei/întreprinderii se anexează o scrisoare de însoţire pentru filiala sau subdiviziunea separată.

(6) Certificatul de acreditare se eliberează pentru un termen de 5 ani.

Art 11-1 Legea Privind evaluarea şi acreditarea în sănătate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №552 din 18.10.2001

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021