(1) Drept temei pentru eliberarea duplicatului certificatului de acreditare serveşte pierderea sau deteriorarea acestuia.
(2) În caz de pierdere a certificatului, deținătorul depune la Consiliu o cerere de eliberare a duplicatului, conform procedurii stabilite de legislaţie.
(3) Dacă certificatul de acreditare este deteriorat şi nu poate fi folosit, deținătorul poate obţine un duplicat depunînd o cerere de eliberare a duplicatului la Consiliu, la care se anexează certificatul deteriorat.
(4) Consiliu este obligată să elibereze duplicatul certificatului în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii de eliberare a duplicatului. Duplicatul certificatului se consideră eliberat prin aprobare tacită dacă Consiliu nu notifică în scris solicitantul, în termenul prevăzut de prezentul alineat, despre respingerea cererii de eliberare a duplicatului.
(5) Termenul de valabilitate a duplicatului certificatului de acreditare nu poate depăşi termenul indicat în actul pierdut sau deteriorat.
(6) În caz de eliberare a duplicatului, Consiliul emite o decizie de anulare a certificatului pierdut sau deteriorat, înscriind modificările respective în registrul emiterii certificatelor de acreditare nu mai tîrziu de prima zi lucrătoare după data emiterii deciziei.
(7) În perioada de examinare a cererii de eliberare a duplicatului certificatului, deținătorul îşi poate desfăşura activitatea în baza unei declaraţii pe propria răspundere, depusă la Consiliu odată cu cererea de eliberare a duplicatului.
Art 11-5 Legea Privind evaluarea şi acreditarea în sănătate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №552 din 18.10.2001
Structura actului