(1) Formularul certificatului de acreditare este un document de strictă evidenţă, tipizat, cu numerotare continuă.
(2) Certificatul conţine:
a) denumirea autorităţii responsabile de evaluare şi acreditare în sănătate;
b) numărul şi data eliberării certificatului;
c) denumirea instituției/întreprinderii, forma juridică de organizare, adresa juridică a deținătorului certificatului de acreditare;
d) termenul de valabilitate a certificatului;
e) semnătura conducătorului Consiliului, autentificată prin aplicarea ştampilei acesteia.
(3) Drept anexă la certificatul de acreditare serveşte scrisoarea de însoţire a acestuia, care conţine informaţia despre experţii participanţi la evaluare, decizia Consiliului despre genurile de activitate, filialele, subdiviziunile separate acreditate ale deținătorului certificatului de acreditare, precum şi recomandările/condiţiile înaintate în urma evaluării.
Art 11-2 Legea Privind evaluarea şi acreditarea în sănătate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №552 din 18.10.2001
Structura actului