Articolul 19 din Legea Privind statutul municipiului Chişinău în Republica Moldova. Cabinetul primarului general

(1) Cabinetul primarului general este o subdiviziune din cadrul primăriei, care desfăşoară activităţi specifice de secretariat, consiliere şi monitorizare și este condusă de șeful cabinetului.

(2) Persoanele angajate în cadrul cabinetului primarului general au statut de personal din cabinetul persoanelor cu funcții de demnitate publică, sînt numite şi eliberate din funcţie de către primarul general și cad sub incidența Legii nr. 80 din 7 mai 2010 cu privire la statutul personalului din cabinetul persoanelor cu funcții de demnitate publică.

(3) Cabinetul primarului general exercită următoarele atribuții:

a) asigură consilierea primarului general pe probleme specifice domeniilor de activitate ale administraţiei publice municipale;

b) reprezintă primarul general în relațiile cu cetățenii, administrația publică centrală și locală, alte instituții și organizații, persoane fizice și juridice din țară și străinătate, în baza atribuțiilor stabilite de primarul general;

c) acordă sprijin, îndrumă şi asigură colaborarea dintre subdiviziuni, precum și între acestea și autorități, instituții și servicii ale administrației publice;

d) exercită şi alte atribuții stabilite în regulamentul de organizare şi funcţionare a acestuia, aprobat prin dispoziţia primarului general.

Art 19 Legea Privind statutul municipiului Chişinău în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №136 din 17.06.2016

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului