(1) Autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, conform competentelor legale, au obligaţia să pună la dispoziţia Serviciului 112 şi serviciilor specializate de urgenţă în mod gratuit într-un format standard compatibil cu Sistemul informaţional automatizat al Serviciului 112, hărţile digitale, bazele de date privind drumurile şi infrastructura tehnico-edilitară şi să informeze operativ Serviciul 112 despre actualizările efectuate.
(2) Răspunderea pentru exactitatea, corectitudinea şi integritatea informaţiilor transmise Serviciului 112 şi serviciilor specializate de urgenţă privind localităţile, drumurile de acces şi infrastructura tehnico-edilitară, codificarea acestora şi a informaţiilor privind starea drumurilor şi a circulaţiei publice pe acestea revine autorităţii competente care a prezentat informaţia.
Art 10 Legea Cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 25.04.2014
Structura actului