Articolul 17 din Legea Cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 în Republica Moldova. Sistemul informaţional automatizat al Serviciului 112

(1) Sistemul informaţional automatizat al Serviciului 112 este destinat pentru procesarea, înregistrarea, stocarea şi păstrarea tuturor apelurilor de intrare şi a datelor asociate parvenite la Serviciul 112, a datelor transmise serviciilor specializate de urgenţă competente şi a rezultatelor intervenţiilor acestora.

           (2) Posesorul Sistemului informaţional automatizat este administratorul Serviciului 112.

           (3) Deţinătorul Sistemului informaţional automatizat este Serviciul 112.

           (4) Crearea şi exploatarea Sistemului informaţional automatizat se efectuează în strictă conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare, reglementărilor tehnice şi standardelor în domeniul tehnologiei informaţiei şi a comunicaţiilor electronice, precum şi în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal.

           (5) Spaţiul funcţional al Sistemului, conţinutul resursei informaţionale, procedura colectării, prelucrării, păstrării şi utilizării informaţiei sînt stabilite în Conceptul tehnic şi Regulamentul Sistemului informaţional automatizat al Serviciului 112, care sînt aprobate de către Guvern.

Art 17 Legea Cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 25.04.2014

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului