Articolul 12 din Legea Cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 în Republica Moldova. Atribuţiile Comitetului

(1) Comitetul coordonează, monitorizează şi analizează interacţiunea tuturor instituţiilor implicate în procesul furnizării Serviciului de urgenţă 112. (2) Comitetul are rolul de a coordona şi de a elabora proiectele de acte normative (regulamentele, reglementările tehnice etc.) şi acordurile privind interacţiunea Serviciului 112 cu serviciile specializate de urgenţă. (3) Ca organism de lucru al Comitetului se înfiinţează Consiliul de experţi, compus din colaboratori ai Serviciului 112 şi serviciile specializate de urgenţă, precum şi din alţi specialişti ai instituţiilor implicate, numiţi de către Comitet. (4) Activitatea Consiliului de experţi se va efectua în conformitate cu Regulamentul de organizare şi funcţionare a acestuia, aprobat de către Guvern. (5) La activităţile Comitetului pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai furnizorilor de reţele şi servicii de comunicaţii electronice, ai societăţii civile, ai autorităţilor şi instituţiilor publice.

Art 12 Legea Cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 25.04.2014

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului