Articolul 20 din Legea Restructurării întreprinderilor agricole în procesul de privatizare în Republica Moldova. Omologarea documentelor de lichidare a întreprinderii

(1) Pentru radierea întreprinderii din Registrul de stat al comerţului, comisia de privatizare: a) asigură, în termen de 10 zile de la stingerea tuturor datoriilor întreprinderii, întocmirea bilanţului de lichidare şi îl prezintă spre aprobare adunării generale a lucrătorilor şi pensionarilor întreprinderii (acţionarilor, asociaţilor sau membrilor de cooperativă), iar în cazul imposibilităţii întrunirii adunării generale, aprobă acest bilanţ împreună cu consiliul local; b) remite bilanţul de lichidare aprobat, împreună cu alte documente justificative, inspectoratului fiscal teritorial care, în termen de 5 zile, autentifică bilanţul de lichidare al întreprinderii şi îl restituie comisiei de privatizare. (2) Fondul social, organele serviciului vamal şi, după caz, alte autorităţi ale administraţiei publice eliberează inspectoratului fiscal teritorial sau comisiei de privatizare, în termen de 3 zile de la data solicitării, documentele respective referitoare la datoriile întreprinderii ce se lichidează. (3) În termen de 5 zile de la data primirii documentelor prevăzute în Legea cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi, Camera Înregistrării de Stat de pe lîngă Ministerul Justiţiei radiază din Registrul de stat al comerţului întreprinderea ce se lichidează, eliberează comisiei de privatizare extras din registru şi aduce faptul la cunoştinţa Inspectoratului Fiscal Principal de Stat şi a Departamentului Analize Statistice şi Sociologice, precum şi Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare în cazul lichidării societăţilor pe acţiuni. (4) La prezentare băncii a documentelor ce confirmă stingerea tuturor datoriilor întreprinderii în conformitate cu prezenta lege, dispoziţiile de încasare forţată a mijloacelor financiare (de incaso) care se referă la întreprinderea dată se consideră executate. (5) Întreprinderea în proces de lichidare transmite: a) documentele ce se referă la Fondul Arhivistic al Republicii Moldova - arhivei de stat teritoriale; b) documentele personalului scriptic - primăriei, iar în cazul lipsei la primărie a încăperilor pentru păstrarea permanentă a acestor documente - arhivei de stat teritoriale; c) documentele cu termene temporare de păstrare - primăriei.

Art 20 Legea Restructurării întreprinderilor agricole în procesul de privatizare în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №392 din 13.05.1999

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului