(1) Circulaţia electronică a documentelor este organizată conform prevederilor prezentei legi şi regulilor stabilite de către proprietarul sistemului de circulaţie electronică a documentelor, precum şi conform contractelor încheiate între subiecţii circulaţiei electronice a documentelor.
(2) Circulaţia electronică a documentelor poate include:
a) crearea şi prelucrarea documentului electronic;
b) expedierea şi recepţionarea documentului electronic;
c) verificarea autenticităţii documentului electronic;
d) confirmarea recepţionării documentului electronic;
e) evidenţa documentelor electronice;
f) păstrarea, modificarea şi/sau nimicirea documentului electronic;
g) crearea exemplarelor suplimentare ale documentului electronic;
h) crearea şi autentificarea copiilor documentului electronic pe suport de hîrtie;
i) aplicarea mărcii temporale.
(3) Modul de creare, prelucrare, expediere, recepţionare, păstrare, modificare şi/sau nimicire a documentului electronic pentru sistemele de circulaţie electronică a documentelor persoanelor juridice de drept public se stabileşte de Guvern, iar pentru sistemele de circulaţie electronică a documentelor persoanelor juridice de drept privat – de către proprietarii acestora.
Art 17 Legea Privind semnătura electronică şi documentul electronic în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №91 din 27.06.2014
Structura actului