Articolul 10 din Legea Privind societăţile cu răspundere limitată în Republica Moldova. Păstrarea documentelor societăţii

(1) Societatea este obligată să păstreze:

a) decizia de înregistrare, statutul şi toate modificările aduse acestuia şi înregistrate la organul înregistrării de stat;

b) procesele-verbale ale adunărilor generale ale asociaților și ale ședințelor consiliului societății;

c) -abrogată;

d) documentele ce confirmă drepturile societăţii asupra patrimoniului ei;

e) registrele societăţii;

f) regulamentele sucursalelor societăţii;

g) documentele primare și registrele contabile prevăzute de lege;

h) avizele auditorului şi actele emise de către Serviciul Fiscal de Stat;

i) documentele interne ale societăţii;

j) alte documente prevăzute de legislaţie, de statut, de documentele interne ale societăţii, de adunările generale ale asociaţilor şi de administrator.

(2) Societatea păstrează documentele prevăzute la alin. (1) la sediul societăţii, pe suport de hârtie sau în format electronic.

(3) În cazul lichidării societăţii, lichidatorul sau administratorul este obligat să transmită arhivei de stat, în conformitate cu legislaţia, documentele societăţii anterior radierii ei din Registrul de stat al persoanelor juridice.

(4) În condițiile legii, orice asociat este în drept să ia cunoştinţă de documentele enumerate la alin.(1) şi să obţină extrase din ele şi/sau copii de pe ele, compensînd cheltuielile legate de executarea extraselor şi copiilor, precum şi cheltuielile poştale de expediere a acestora.

Art 10 Legea Privind societăţile cu răspundere limitată în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №135 din 14.06.2007

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului