Articolul 28 din Legea Cu privire la serviciile publice în Republica Moldova. Principiile monitorizării prestării și evaluării calității serviciilor publice

Monitorizarea prestării și evaluarea calității serviciilor publice se bazează, pe lângă principiile prevăzute la art. 4 alin. (1), și pe următoarele principii:

a) imparțialitate – presupune monitorizarea și evaluarea obiectivă și imparțială a calității serviciilor publice prestate;

b) complexitate – implică necesitatea examinării unui număr suficient de mare de factori care afectează calitatea serviciilor publice și eficiența prestării acestora sau care afectează procesul în cauză;

c) fiabilitatea – presupune veridicitatea resurselor informaționale utilizate pentru prestarea serviciilor publice, păstrarea și utilizarea rațională a acestora;

d) scalabilitatea – prevede posibilitatea de extindere și dezvoltare a sistemelor informaționale utilizate pentru prestarea serviciilor publice;

e) îmbinarea publicității și confidențialității – prevede publicarea informației general accesibile privind prestarea serviciilor publice și a altor informații relevante, cu excepția informației confidențiale sau protejate, în conformitate cu actele normative privind protecția datelor cu caracter personal.

Art 28 Legea Cu privire la serviciile publice în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №234 din 23.12.2021

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului