(1) Primăriile oraşelor, comunelor şi satelor vor prezenta organului stare civilă din raza teritorială respectivă raportul privind utilizarea formularelor certificatelor de stare civilă nu mai tîrziu de ziua a doua a fiecărei luni.
(2) Organele stare civilă vor prezenta Agenţiei Servicii Publice raportul privind utilizarea formularelor certificatelor de stare civilă de două ori pe an: către data de 10 ianuarie şi 10 iulie.
(3) Certificatele deteriorate ce urmează a fi distruse, însoţite de actul corespunzător, se prezintă Agenţiei Servicii Publice, după necesitate, dar nu mai rar de două ori pe an.
(4) În caz de furt sau de pierdere a formularelor certificatelor de stare civilă, faptul, cu descrierea amănunţită a circumstanţelor, se comunică în aceeaşi zi poliţiei şi Agenţiei Servicii Publice.
Art 75 Legea Privind actele de stare civilă în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №100 din 26.04.2001
Structura actului