Articolul 12 din Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova. Obiectul mesajelor de interes public

Mesajele de interes public pot avea ca obiect:

a) valorile și principiile constituționale;

b) drepturile și libertățile fundamentale ale omului;

c) modul de viaţă sănătos și ocrotirea sănătăţii;

d) drepturile și obligațiile persoanelor fizice, inclusiv ale cetățenilor străini și ale apatrizilor cu domiciliul sau reşedinţa temporară pe teritoriul Republicii Moldova;

e) drepturile și obligațiile instituțiilor publice și ale autorităților publice centrale și/sau locale, condițiile de acces și de utilizare a serviciilor publice oferite gratuit de către instituțiile și autoritățile publice;

f) protecţia mediului;

g) informarea cetățenilor cu privire la alegeri și/sau referendumuri în perioadele electorale, în conformitate cu legislația electorală;

h) prevederi legale/normative care, datorită noutății și impactului lor social, necesită măsuri de informare suplimentară;

i) decizii sau acțiuni privind securitatea publică;

j) prevenirea riscurilor sau a daunelor de orice natură pentru sănătatea oamenilor sau patrimoniul natural;

k) resursele energetice regenerabile și/sau integritatea resurselor energetice;

l) protecţia socială a populaţiei;

m) promovarea consumului produselor autohtone;

n) patrimoniul lingvistic, cultural și istoric al Republicii Moldova;

o) diversitatea culturală și/sau socială;

p) alte valori și/sau scopuri de interes public, prevăzute în prezenta lege și/sau în Planul de difuzare a mesajelor de interes public.

Art 12 Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №62 din 17.03.2022

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului