Mesajele de interes public pot avea ca obiect:
a) valorile și principiile constituționale;
b) drepturile și libertățile fundamentale ale omului;
c) modul de viaţă sănătos și ocrotirea sănătăţii;
d) drepturile și obligațiile persoanelor fizice, inclusiv ale cetățenilor străini și ale apatrizilor cu domiciliul sau reşedinţa temporară pe teritoriul Republicii Moldova;
e) drepturile și obligațiile instituțiilor publice și ale autorităților publice centrale și/sau locale, condițiile de acces și de utilizare a serviciilor publice oferite gratuit de către instituțiile și autoritățile publice;
f) protecţia mediului;
g) informarea cetățenilor cu privire la alegeri și/sau referendumuri în perioadele electorale, în conformitate cu legislația electorală;
h) prevederi legale/normative care, datorită noutății și impactului lor social, necesită măsuri de informare suplimentară;
i) decizii sau acțiuni privind securitatea publică;
j) prevenirea riscurilor sau a daunelor de orice natură pentru sănătatea oamenilor sau patrimoniul natural;
k) resursele energetice regenerabile și/sau integritatea resurselor energetice;
l) protecţia socială a populaţiei;
m) promovarea consumului produselor autohtone;
n) patrimoniul lingvistic, cultural și istoric al Republicii Moldova;
o) diversitatea culturală și/sau socială;
p) alte valori și/sau scopuri de interes public, prevăzute în prezenta lege și/sau în Planul de difuzare a mesajelor de interes public.
Art 12 Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №62 din 17.03.2022
Structura actului