Articolul 14 din Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova. Contractul de difuzare a mesajelor de interes public

(1) În perioada extraelectorală, prevederile art. 8 din prezenta lege sunt aplicabile în cazul contractelor de difuzare a mesajelor de interes public. În perioada electorală, prevederile art. 8 din prezenta lege se aplică în conformitate cu Codul electoral.

(2) Contractul de difuzare a mesajelor de interes public se încheie în formă scrisă, cu excepția cazului prevăzut la alin. (5).

(3) Entitatea din sectorul public este obligată să încheie contracte de difuzare a mesajelor de interes public în conformitate cu legislația privind achizițiile publice și legislația privind concurența. Entitatea din sectorul public are dreptul să încheie contracte de difuzare a mesajelor de interes public doar în cazul în care obiectul acestor mesaje corespunde:

a) atribuțiilor/competențelor respectivei entități din sectorul public;

b) unei categorii de mesaje de interes public prevăzute în Planul de difuzare a mesajelor de interes public.

(4) Toate informațiile din contractele încheiate de către entitățile din sectorul public în vederea producerii, distribuirii și/sau difuzării mesajelor de interes public sunt informații de interes public.

(5) Difuzorul de publicitate privat are dreptul să difuzeze mesaje de interes public în lipsa unui contract de difuzare a mesajelor de interes public în cazul în care are, concomitent, și statutul de furnizor de publicitate, și de producător de publicitate.

Art 14 Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №62 din 17.03.2022

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului