Articolul 2 din Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova. Obiectul și sfera de reglementare

(1) Obiectul prezentei legi este reglementarea relațiilor ce apar între furnizorii de publicitate, producătorii de publicitate, distribuitorii de publicitate, difuzorii de publicitate și consumatorii de publicitate.

(2) Sub incidenţa prezentei legi cad persoanele fizice şi juridice care desfăşoară activități în domeniul publicității pe teritoriul Republicii Moldova sau care îşi direcţionează activitatea către Republica Moldova sau către mai multe state, inclusiv Republica Moldova, în sensul prevăzut de art.3 din Legea comerţului electronic nr. 284/2004.

(3) Prezenta lege nu se aplică:

1) informațiilor a căror difuzare este obligatorie în conformitate cu legislația, inclusiv:

a) informațiilor despre un produs, despre producătorul, importatorul sau exportatorul acestuia, imprimate pe produsul în cauză ori pe ambalajul acestuia;

b) oricărui element de design al unui produs, imprimat pe produsul în cauză sau pe ambalajul acestuia și care nu are legătură cu alte produse;

2) informațiilor analitice și/sau celor statistice din mass-media, din publicațiile științifice sau cele de specialitate;

3) indicatoarelor și panourilor rutiere care nu conțin publicitate;

4) anunțurilor și spoturilor publicitare difuzate de mass-media în scop de autopromovare.

Art 2 Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №62 din 17.03.2022

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului