Articolul 15 din Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova. Planificarea mesajelor de interes public ale entităților din sectorul public

(1) Activitatea de planificare, asistență tehnică, evaluare și monitorizare în domeniul difuzării mesajelor de interes public ale entităților din sectorul public este coordonată de Consiliul privind mesajele de interes public.

(2) Membrii Consiliului privind mesajele de interes public își desfășoară activitatea în ședințe publice, fără a fi remunerați.

(3) Structura, modul de constituire, de organizare și de funcționare a Consiliului privind mesajele de interes public se stabilesc și se aprobă prin hotărâre de Guvern.

(4) Anual, în baza propunerilor entităților din sectorul public, Consiliul privind mesajele de interes public elaborează și propune spre examinare Guvernului Planul de difuzare a mesajelor de interes public.

(5) Planul de difuzare a mesajelor de interes public conține următoarele informații privind fiecare categorie de mesaje de interes public planificată spre difuzare:

a) semnificația și obiectivele determinate în conformitate cu art. 12;

b) costul estimativ al producerii, distribuirii și difuzării;

c) sursa de finanțare;

d) perioada de implementare;

e) instrumentele de comunicare utilizate.

(6) Planul de difuzare a mesajelor de interes public se adoptă și se revizuiește prin hotărâre de Parlament, la propunerea Guvernului.

(7) Raportul anual privind implementarea Planului de difuzare a mesajelor de interes public este înaintat de Consiliul privind mesajele de interes public la Guvern, care îl prezintă Parlamentului la începutul fiecărei sesiuni de primăvară a organului legislativ suprem.

Art 15 Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №62 din 17.03.2022

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului