Articolul 50 din Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova. Controlul privind respectarea legislației cu privire la publicitate

(1) Controlul privind respectarea legislației cu privire la publicitate se realizează de către:

a) Consiliul Concurenței – în limita atribuțiilor sale prevăzute de Legea concurenţei nr. 183/2012;

b) Consiliul Audiovizualului – în limita atribuțiilor sale prevăzute de Codul serviciilor media audiovizuale pe domeniul publicității și al altor forme de comunicări comerciale audiovizuale, difuzate de serviciile media audiovizuale liniare și serviciile media audiovizuale neliniare;

c) Poliție – în limita atribuţiilor sale prevăzute de Legea nr.131/2007 privind siguranţa traficului rutier şi Legea nr. 320/2012 cu privire la activitatea Poliţiei şi statutul poliţistului.

(2) Consiliul Concurenței prezintă, într-un capitol separat al raportului anual de activitate, următoarele informații privind controlul respectării legislației cu privire la publicitate:

a) o caracteristică generală a pieței de publicitate;

b) date relevante referitoare la piața de publicitate, inclusiv volumul acesteia;

c) acțiunile necesare întreprinse ori care urmează a fi întreprinse în vederea respectării legislației cu privire la publicitate;

d) impactul acțiunilor întreprinse ori care urmează a fi întreprinse asupra situației din domeniul publicității;

e) alte informații relevante pentru controlul respectării legislației cu privire la publicitate.

Art 50 Legea Cu privire la publicitate în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №62 din 17.03.2022

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului