Articolul 21-18 din Legea Cu privire la comerţul interior în Republica Moldova. Plângerile și procedurile privind practicile comerciale neloiale

(1) Furnizorii adresează plângeri privind practicile comerciale neloiale Consiliului Concurenței. În cazul grupurilor de persoane juridice, al uniunilor/asociațiilor acestor persoane care au acționat în calitate de furnizor, plângerea poate fi adresată inclusiv de un membru al acesteia în cazul în care practica comercială neloială vizează produsul furnizat de către acest membru.

(2) Pentru examinarea de către Consiliul Concurenței a plângerilor menționate la alin. (1) nu se percep taxe.

(3) Furnizorul și cumpărătorul au dreptul să utilizeze în procesul de negocieri mijloace de înregistrare în formă scrisă, astfel cum este prevăzut la art. 21-15 alin. (1), sau mijloace de comunicare electronice care vor putea fi folosite ca probe privind practicile comerciale neloiale.

(4) Litigiile privind practicile comerciale neloiale pot fi soluționate, înainte de fi adresate Consiliului Concurentei, pe cale amiabilă, conform Legii nr. 137/2015 cu privire la mediere sau în arbitraj, conform Legii nr. 23/2008 cu privire la arbitraj.

Art 21-18 Legea Cu privire la comerţul interior în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №231 din 23.09.2010

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului