Articolul 20 din Legea Privind serviciile de finanțare participativă în Republica Moldova. Exigențe de publicitate

(1) Publicitatea adresată de către furnizor clienților sau potențialilor clienți, precum și alte informații în legătură cu serviciile prestate, costurile, taxele și comisioanele aferente serviciilor sau investițiilor de finanțare participativă, condițiile de finanțare participativă, inclusiv criteriile de selecție a proiectelor/ofertelor care vor beneficia de finanțare participativă, precum și cu natura și riscurile aferente serviciilor de finanțare participativă pe care le oferă trebuie să fie clare, complete, ușor de înțeles, să nu inducă în eroare și să fie în concordanță cu informațiile cuprinse în fișa cu informații esențiale privind investiția, dacă este elaborată, sau cu informațiile care trebuie să figureze în fișa cu informații esențiale privind investiția, în cazul în care aceasta nu este elaborată.

(2) Înainte de finalizarea termenului de acumulare a investițiilor pentru un proiect, nicio publicitate din partea furnizorului nu va viza în mod disproporționat proiecte sau oferte individuale de finanțare participativă planificate sau în curs de desfășurare.

(3) Orice informație privind potențialele beneficii pentru investitori și/sau dezvoltatori/debitori-consumatori, furnizată în publicitatea serviciilor prestate de furnizor, trebuie să fie proporțională cu informațiile despre potențialele riscuri dezvăluite.

Art 20 Legea Privind serviciile de finanțare participativă în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №181 din 07.07.2023

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului