Articolul 16 din Legea Privind serviciile de finanțare participativă în Republica Moldova. Examinarea reclamațiilor

(1) Furnizorul elaborează și aplică proceduri pentru examinarea eficientă a reclamațiilor primite de la clienți și publică procedurile respective pe platforma proprie.

(2) Furnizorul asigură clienților posibilitatea de a depune, în mod gratuit, reclamații împotriva sa.

(3) Furnizorul elaborează și pune la dispoziția clienților, prin plasarea pe platforma proprie, un model standard de reclamație și păstrează o evidență a tuturor reclamațiilor primite și a măsurilor luate.

(4) Furnizorul analizează toate reclamațiile și îi comunică reclamantului rezultatul în termen de 14 zile de la data depunerii reclamației.

Art 16 Legea Privind serviciile de finanțare participativă în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №181 din 07.07.2023

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului