Articolul 60 din Legea Сomunicaţiilor electronice* în Republica Moldova

(1) Furnizorii care au fost desemnați ca avînd o putere semnificativă pe una sau mai multe piețe relevante în conformitate cu art. 58–61 informează Agenția în prealabil și cu celeritate, pentru a permite acesteia să evalueze efectul tranzacției avute în vedere, cînd intenționează să își transfere activele rețelei locale de acces sau o parte importantă a acestora unei entități separate din punct de vedere juridic, deținută de altcineva, sau cînd intenționează să înființeze o entitate comercială separată pentru a le asigura tuturor furnizorilor cu amănuntul, inclusiv propriilor sale unități de vînzare cu amănuntul, furnizarea de produse de acces echivalente. Furnizorii informează Agenția cu privire la orice schimbare a intențiilor lor, precum și cu privire la rezultatul final al procesului de separare.

(2) Agenția evaluează efectul tranzacției planificate asupra obligațiilor reglementare existente în temeiul prezentei legi. În acest scop, Agenția efectuează o analiză coordonată a diferitelor piețe asociate rețelei de acces în conformitate cu procedura prevăzută la art. 58–61. Pe baza acestei analize, Agenția impune, menține, modifică sau retrage obligații în conformitate cu art. 14. 

(3) Entitatea comercială separată din punct de vedere juridic și/sau operațional poate face obiectul obligațiilor stabilite la art. 50–54 pe orice piață specifică pe care a fost desemnată ca avînd putere semnificativă în conformitate cu art. 58–61.

Art 60 Legea Сomunicaţiilor electronice* în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №241 din 15.11.2007

Legea este valabilă. Relevanța verificată la 03.09.2021

Structura actului