(1) Furnizorii de servicii media sînt în drept să difuzeze publicitate şi teleshopping pentru băuturile alcoolice în conformitate cu prezentul cod, cu Legea nr.1227/1997 cu privire la publicitate şi cu Regulamentul privind conţinuturile audiovizuale.
(2) În serviciile media audiovizuale, publicitatea şi teleshoppingul pentru băuturile alcoolice trebuie să respecte următoarele cerinţe:
a) să nu vizeze cu precădere minorii şi să nu prezinte minori consumînd astfel de băuturi;
b) să nu stabilească o corelaţie între consumul de alcool şi performanţa fizică mărită sau uşurinţa în conducerea vehiculelor;
c) să nu creeze impresia că consumul de alcool favorizează succesul social şi sexual;
d) să nu pretindă că alcoolul posedă calităţi terapeutice sau că este un stimulent, un sedativ sau un mijloc de rezolvare a conflictelor personale;
f) să nu scoată în evidenţă conţinutul ridicat de alcool drept atribut pozitiv al băuturilor.
Art 70 Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova în Republica Moldova cu schimbări 2024 anul №174 din 08.11.2018, versiune în vigoare din 04.11.2021
Structura actului